Mücelli Cad. Özbek Sok. Kazancıgil İş Mrk. Kat: 2/4

Pzt - Cmt: 08:30 - 18:00 Pzr Kapalı

Tedaviler

Klinik Hizmetlerimiz

Kliniğimizde geliştirilen tüm diş teknolojilerini kullanarak uluslararası hizmet vermekteyiz.

Çocuk Diş Hekimliği

Pedodonti ya da çocuk diş hekimliği 0-14 yaş grubu çocukların süt ve daimi dişlerinin sağlığını korumayı ve oluşan hastalıkları tedavi etmeyi amaçlamaktadır.

Diş Eti Hastalıkları

Dişeti hastalıkları nedeniyle çürüğü olmayan sağlam dişler bile kaybedilebilir.

Kanal Tedavisi

Genellikle dişin damar sinir paketine ( pulpa odası ) kadar ilerlemiş diş çürüklerinde kanal tedavisi uygulamaktayız.

Protez Diş

Kaybedilen dişlerin yerine, fonksiyonel ve estetik olarak sağlıklı dişlerle aynı görevi görecek protezler yapmaktayız.

Ortodonti Tedavisi

Diş büyüklükleri, çene büyüklüğü ile uyumlu olmadığı zaman dişler çeneye yerleşmek için çapraşık ya da aralıklı dizilir.

Diş Dolguları

Çürümüş dişlerinizin fonksiyonlarını yerine getirmesi amacıyla çeşitli işlemler ve maddelerle dişlerinizi restore etmekteyiz.

Diş Beyazlatma

Dişlerinizin zaman içinde çeşitli nedenlerle sararması durumunda beyazlatmak istediğinizde diş beyazlatma işlemi uygulamaktayız.

Diş Taşı Temizliği

Diş beyazlatma, diş eti estetiği, porselen kaplamalar, laminate veneer, diş implantı, zirkonyum diş implantı ve full seramik diş uygulamaları yapmaktayız.

Estetik Diş Hekimliği

Dişlerdeki renk ve şekil bozuklukları bireyde psikolojik rahatsızlıklara kadar varan problemlere neden olabilir.

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Ağız içerisindeki tüm yumuşak dokuların, dişlerin, çenelerin ve çene ekleminin her türlü rahatsızlığının ve hastalığının teşhisi ve cerrahi müdahalelerini yapmaktayız.

Zirkonyum Uygulaması

Beyaz renginden, ışık geçirgenliğinden ve dayanıklılığından dolayı, diş tedavilerinde estetik protez tedavilerine olanak sağlayan, diş hekimliğinde metal üstü porselenden sonra çığır açan bir kaplama çeşididir.

İmplant Tedavisi

İmplant, eksik dişlerin tedavisinde kullanılan ve çene kemiğinin içine yerleştirilen titanyumdan yapılmış vidalardır. Bu vidaların üzerine diş protezi yerleştirmekteyiz.